Efektívna komunikácia so zákazníkom alebo obchodným partnerom
Ciele tréningu: Zdokonaliť svoje komunikačné zručnosti so zákazníkom / obchodným partnerom. Efektívne oslovenie, kladenie požiadaviek na kooperáciu zákazníka / obchodného partnera, reakcie na jeho otázky a námietky s cieľom udržať si jeho záujem do budúceho obdobia. Korektne komunikovať nepríjemné a záťažové informácie.
Obsahové zameranie:
- čo sa očakáva od prozákazníckeho prístupu
- 5 krokov komunikácie so zákazníkom / obchodným partnerom
- interpersonálna komunikácia so zákazníkom / obchodným partnerom
- efektívne presviedčanie a argumentácia
- techniky uzatvárania rozhovoru so zákazníkom / obchodným partnerom
- modelovanie a prehrávanie priebehu rozhovorov s rôznymi typmi
Efektívna komunikácia
úvodné školenie
- trvanie: 8 VH
- počet účastníkov: max. 12
- účastníci školenia obdržia certifikát o absolvovaní